zondag 26 januari 2014

Teamdag bij Margriet!

 
Gister had Margriet haar Teamdag en ik mocht
 daarbij zijn, hoe leuk is dat! :-)
Ik kan je zeggen het is een gezellig team,
 leuk om ze ontmoet te hebben.
 

Ook werd er geswapt, wat een gave creaties heb ik mogen ontvangen.
Hieronder zie je mijn creatie een ienieminie doosje
met een mini reepje Milka chocola.


Margriet had mij gevraagd of ik een Make-and-Take
wilde bedenken, nou dat wilde ik wel.
Voor deze Make-and-Take gebruikte ik de set
Hearts a Flutter en een set uit de nieuwe catalogus
 die over 2 daagjes uitkomt, ik kan je zeggen hij is gaaf!
 
 
Wat een leuke dag was het, Margriet heel erg bedankt dat ik hier
bij heb mogen zijn, ik heb er van genoten!
 
Wil je meer weten over deze gezellige dag of over
Stampin'Up neem dan even een kijkje
 
Groetjes Marie-Claire
 

5 opmerkingen:

Cornelie zei

Dat soort dagen zijn altijd gezellig! Leuke swapjes heb je gemaakt zeg!

Margriet Tournier zei

En ik vond het geweldig dat je erbij was. Dank je wel lieve Claire! xxx

Marianne Schut zei

Ik had al gehoord van Samantha dat het zo'n geslaagde dag was geweest. Leuk hoor! Super gave doosjes heb je gemaakt en ik ga je nog even mailen hoor, hihi! Liefs Marianne

Judith zei

De swaps heb je super leuk gemaakt! Grappig dat wij beide een SU dag hadden, al was die van mij eigenlijk als creatieve date begonnen (-;

Wendy ten Hove zei

Wat leuk, zeg! Ziet er erg gezellig uit allemaal zo en SUper leuke doosjes heb je gemaakt! :)
Groetjes, Wendy