dinsdag 1 maart 2011

Sleutelhanger en een zenuwbehandeling!

Deze sleutelhanger heb ik in het weekend voor
Indra's verjaardag gemaakt, ze vond 'm heel leuk!
Nu even iets anders.
Vorige week woensdag heb ik een zenuwbehandeling
gehad, op zich was dat goed gegaan en had wel een
paar dagen last van napijn, maar dat hoort erbij.
Gisteren moest ik terug en hebben ze de kies opgevuld,
ook dat was goed gegaan, maar aan het einde van
de middag kreeg ik steeds meer last en vannacht kon
ik het niet meer houden van de pijn, vanmorgen meteen
naar de tandarts gebeld en ik moest even langs komen.
Hij heeft de vulling er weer uit gehaald en een foto gemaakt,
wat is nu het geval, de vulling is in mijn kaak gelopen,
heb ik dat!! Het is echt een vervelende pijn, nu heb ik
pijnstillers gekregen en nu maar hopen dat het rustig word
anders moet de kies er alsnog uit!!
Ik baal zo, ik wilde nog zoveel doen, Maaike word maandag
9 jaar en trakteert donderdag op school!
De juf viert haar verjaardag en ik ben op school
(met de ouderraad) de kartrekker van Carnaval,
eigenlijk heel veel te doen, ik wacht het maar
af hoe het gaat lopen. : (
Sorry, nu dus even geen reactie's van mijn kant,
maar dat ga ik als alles weer
goed is zeker inhalen.
.
Groetjes Marie-Claire

8 opmerkingen:

Marjan zei

Geweldig, je sleutelhanger!
Bah, naar zeg, wat ik zo lees! Hopelijk zakt de pijn snel en kun je toch je drukke taken oppakken. Sterkte!

Groetjes, Marjan

Judith zei

Bedankt voor je link en veel sterkte met je kies:-(.

Groetjes Judith

*Ellen* zei

prachtig en heel origineel is deze sleutelhanger, en joh wat vervelend allemaal voor je, heel veel beterschap ermee, ook gefeliciteerd met Maaike en succes met je drukke schema

Karin zei

Leuke sleutelhanger. Wat balen van je kies. Ik mail je vanavond nog even.
Liefs, Karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige sleutelhanger.
heel veel sterkte en dat de pijn maar snel weg mag gaan.

groetjes jolande

Margriet Tournier zei

Hè wat vervelend! Nu maar hopen dat het snel over gaat.

Je sleutelhanger is super!

Margriet

Gemma zei

Oh Marie-Claire dat is echt enorm balen! En zulke dingen geburen altijd als je heel veel te doen hebt! Veel sterkte! Je sleutelhanger is trouwens heel erg leuk! Groetjes Gemma

Judith zei

Hallo Marie-Claire, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter. Leuk, deze sleutelhanger. Heb je voor de foto's gebruik gemaakt van fles doppen?

Veel beterschap met je kies! Wat vervelend, pijn is nooit leuk, maar kiespijn... au!
Sterkte! Groetjes Judith