dinsdag 12 oktober 2010

Voor de allerliefste Juf!

Samen met Kim & Maaike deze mini Mecidoosjes gemaakt
voor de allerliefste Juf van school, Juf Netty!
Juf Netty is al 40 jaar Juf op onze school, wat een Feest!
Het patroontje heb ik bij Karin Versteeg Design gezien
en heel leuk om te maken.
De digistempels zijn van Margriet, die nu hele mooie
Halloween digistempels weg geeft!
.
Ik zit in de ouderraad en wij als ouderraad hebben Juf Netty
deze opgepimte boom cadeau gedaan, in de doosjes
die aan de takken hangen hebben we geld gedaan
om bij haar nieuwe fiets te leggen,
ze was er onzettend blij mee!
Zo dat was lang geleden dat ik iets gepost heb, op het
moment (al een tijdje) komt er niets uit m'n handen,
ik baal er zelf van, want ik mis het zo!
Ik hoop m'n inspiratie weer snel terug te hebben ; )
.
Groetjes Marie-Claire

13 opmerkingen:

Karin zei

Ahh Marie-claire wat balen dat je een creatief dipje hebt. Ik miste je al. Ik dacht van de week nog ik zal haar eens een mailtje sturen!
Je creaties voor de juf zien er superleuk uit. Ik hoop dat je het freubelgevoel snel weer terug krijgt.
Groetjes, Karin

*Ellen* zei

prachtig en heel origineel zijn deze creaties

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een superleuke creaties, de juf heeft het vast en zeker verdient.

groetjes jolande

Jackie zei

wat een leuk kaartje/doosje, en precies de perfecte kleuren, hahaha

Die boom, super bedacht !!!

Margriet Tournier zei

Wat een super leuke kaartjes Marie-Clarie! En ook de boom mag er wezen. Heel erg leuk. Het Merci-doosje heeft een erg hoog lift- gehalte!

Ik miste je ook al, maar nu snap ik waarom. Komt wel weer goed hoor, met die scrapdip. Ik kan het weten )-; Alles weer goed met je voet?

Bedankt voor het noemen van mijn naam en ik hoop dat je weer snel uit je dipje bent!

Groetjes,
Margriet
Groetjes,
Margriet

Wendy ten Hove zei

Hoi Marie-Claire,

Ik hoop ook dat je snel weer je inspiratie terug hebt, want ik bewonder graag dit soort fantastische creaties!! Nou, hier had je wel inspiratie, volgens mij! Wauw, die boom is helemaal super!!! Wat een geweldig cadeau, erg mooi gemaakt!

Groetjes,
Wendy

Marjan zei

Ik miste je ook al, hopelijk heb je hiermee het dipje verjaagd,want je creaties zijn geweldig!
En inderdaad is het herkenbaar, hoor!

Succes ermee en je vooral niet druk maken en gewoon lekker aanrommelen met je scrapspullen.

Groetjes, Marjan

Inge zei

Dit berichtje ziet er anders niet uit als 'geen inspiratie'! Leuk gedaan weer allemaal! Rustig aan hoor, komt vanzelf wel weer.

Annemarie en Merit zei

Nu was je inspiratie weer even terug (nu vasthouden). Wat zal de juf dit leuk vinden,het is echt heel mooi geworden.Hopelijk blijf je niet te lang weg je maakt altijd van die mooie dingen.

gr annemarie en merit

Judith zei

Hallo Marie-Claire, Het wordt eindelijk tijd om volger te worden. Ik ben al zo vaak komen kijken en zie telkens weer prachtige creaties.
De cadeau-boom is een super idee, om te onthouden! Daar was de juf zeker ook van onder de indruk.
Groetjes en een fijn weekend,
Judith

Nora zei

Leuk doosje heb je gemaakt! En die inspiratie komt vanzelf weer terug ;o)

Bianca Kalksma zei

Wat een leuke mooie originele cadeautjes zijn dat! Mooi hoor! En hopelijk is je creadip gauw weer over!

marije zei

tuurlijk maak ik zo'n mini envelopje! ben benieuwd naar het kaartje!