donderdag 9 september 2010

Kim 11 jaar!


Dit kaartje voor Kim gemaakt, die is 7 september
11 jaar geworden!
.
Kim & Maaike hebben vorige week mee gedaan met de
kindervakantieweek, ik had me voor genomen om die week
lekker te freubelen, maar dat is er niet van gekomen, meteen
de eerste dag toen ik ze ging ophalen zwik ik m'n voet om,
ik heb 2 dagen met m'n voet om hoog gezeten hij was bont
en blauw, wat heb ik een pijn gehad en nog is hij gevoelig,
dus van freubelen is niets meer terrecht gekomen!
.
Bedankt voor het langs komen!
Ik heb dit bericht net opnieuw geplaatst, want er konden
geen reactie's bij gezet worden, snap er niets van!
.
Groetjes Marie-Claire

13 opmerkingen:

Karin zei

Het lukt niet om een reatie te plaatsen.

Karin zei

Nu dus wel! Ik een heel verhaal getypt en zei blogger dat het verzoek niet kon worden verwerkt. Dus een nieuwe poging. Gefeliciteerd met Kim. Je hebt een heel mooi kaartje voor haar gemaakt. Wat erg van je voet en dat daardoor je knutselweekje in het water is gevallen. Gelukkig dat het al wat beter gaat.

Groetjes, Karin

Angelique zei

gefeliciteerd met Kim, wat vervelend van je enkel zeg! Ik had gisteren ook bij je kaart gekeken maar kon inderdaad geen reactie bij je achterlaten.. Beterschap met je voet! ps, je kaart is natuurlijk prachtig!!

Nora zei

En daarom kom ik vandaag terug ;o) want zo'n mooi kaartje voor Kim dat verdient een reactie!
Heel mooi gedaan! Veel beterschap met je voet Marie-claire.
Groetjes

Wendy ten Hove zei

Hoi Marie-Cliare,

Wat een schitterend leuk kaartje! Super met dat bubbels embossing! En met paars, tja... geweldig!! ;-) Hopelijk is je voet snel weer helemaal beter, wat vervelend zeg!

Lieve groetjes,
Wendy

*Ellen* zei

gefeliciteerd met Kim en je hebt een prachtig kaartje voor haar gemaakt, en idd ook ik kon gister geen reactie achter laten

*Ellen* zei

ps beterschap met je voet

Sandra zei

hoi hoi
aller eerste gefeliciteerd met kim , je kaartje is prachtig geworden maar wat vervelend dat je met je voet omhoog hebt moeten zitten. hopelijk gaat het nu beter,
groetjes sandra

Inge zei

Beterschap! En gefeliciteerd met Kim en je mooie kaart. Rustig aan hoor :)

Margriet Tournier zei

Hè, dat is balen met je voet. Hopelijk ben je weer snel op de been.

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Kim. Leuke kaart heb je gemaakt.

Je vroeg nog hoe ik die letters heb gemaakt, maar dat is gewoon een stickervel van EchoPark.

Groetjes,
Margriet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie, strakke kaart.

groetjes jolande

Marjan zei

Het is niet alleen op jouw blog lastig, ik merk het vaker!

Maar goed meid, gefeliciteerd met Kom en wat een superkaart!!
Ik houd erg van jouw stijl van kaarten maken, altijd stijlvol!
Prachtige kleuren, toevallig ben ik daarmee ook aan de gang geweest.

Sterkte met je voet, ik hoop dat je het rustig aan kunt doen!

Groetjes, Marjan

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Marie-Claire! En beterschap met je voet!