zaterdag 3 juli 2010

Kaartje voor Teun!

Op 18 juni is Sandra bevallen van haar zoontje Teun!
Dit kaartje heb ik voor hun gemaakt.
Het afdrukje is van Hanglar en heb het met
Distress ink ingekleurd.
De letters Teun heb ik gestempeld, maar had het eerst
op wat dunner papier uit geprobeerd daarna op wat dikker papier,
nu zag ik toen het kaartje al op de post was, dat ik de
verkeerde op het kaartje geplakt had, denk dat het aan
de hitte van deze week lag, hahaha!
Je ziet gelukkig bijna geen verschil!
Bedankt weer voor het kijken en je kan nog mee doen aan
mijn verjaardags Candy, zie het bericht hier boven!
.
Groetjes Marie-claire

10 opmerkingen:

Sandra zei

nogmaals bedankt voor je prachtig kaartje,
groetjes sandra

Karin zei

Wat een lief kaartje.

Fijne Zondag!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Stoer babykaartje, heel mooi.

Groetjes Jolande

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig met die stempel

Inge zei

Mooi Marie-Claire kaartje voor Teun!

Wendy ten Hove zei

Hoi Marie-Claire,

Hij is helemaal leuk!! Vrolijke afbeelding, super! Ik vind Hangler Stangler altijd wel heel grappig. Leuke kleuren ook in het kaartje, mooi! Fijne zondag!

Groetjes,
Wendy

Marjan zei

Schattig!!

Groetjes, Marjan

Angelique zei

Prachtig is je kaart voor teun! wat een lief afdrukje heb je gebruikt!!

Unknown zei

Wat een mooi kaartje je vroeg me hoe ik mijn canvas had gemaakt. Het klopt ik heb hem helemaal met gesso gemaakt

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.