zaterdag 17 juli 2010

Het liefst......

.
Moet je eens kijken wat een Super mooie kaarten
ik heb mogen ontvangen voor mijn Verjaardags Candy!
In een woord Geweldig! : )
Maar wat ik minder leuk vind is dat ik moet kiezen,
want het liefst zou ik iedereen laten winnen!!
.
Dit zijn de kaarten van Wendy & Angèle

Deze van Karin & Margriet

die nog geen blog heeft maar schitterende kaartjes maakt.
.
En dan komt nu de winnende kaart!!!
en die is van
.
.

Marjan gefeliciteerd !! ; )
De stempelsheet komt naar jou toe!
.
Dit zijn de mooiste cadeautjes die je kunt krijgen,
ik heb een fijne verjaardag gehad.
Bedankt voor het mee doen! ; )
O, ja nog even in profiel mijn leeftijd veranderen, hahaha!
.
Fijn weekend allemaal!
.
Groetjes Marie-claire

10 opmerkingen:

Inge zei

Wat leuk om zoveel mooie post te krijgen! Marjan, van harte gefeliciteerd met je mooie prijs :)

Marjan zei

Oohh, wat leuk dat je die van mij koos!! Want je kreeg zo veel PRACHTIGE kaartjes, dat ik me kan voorstellen dat het erg moeiljik was!
Ik ben erg blij met de stempelsheet, dus erg bedankt Marie-Claire!

Groetjes, Marjan

Wendy ten Hove zei

Hoi Marie-Claire!

Wauw, wat een mooie kaarten heb je gekregen, super leuk om te zien!! Moeilijk, hoor, om te kiezen, maar die van Marjan is erg mooi! Gefeliciteerd, Marjan! En Marie-Claire ook natuurlijk en super dat je zo verwend bent en het zo leuk vindt! Met heel veel plezier voor je gemaakt en gestuurd!
Fijne dag.

Liefs, Wendy

Angèle zei

Geweldig! Ik denk dat ik met mijn verjaardag ook zo'n leuke actie organiseer!

Marjan van harte meid!

*Ellen* zei

prachtig hoor al die leuke kaarten, en gefeliciteerd voor de winnaar

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat zijn prachtige kaarten, je bent lekker verwent met je verjaardag.

groetjes jolande

Bianca Kalksma zei

Wat een mooie kaarten heb je gekregen! Allemaal kadootjes in je brievenbus:) Marjan van harte gefeliciteerd met je prijs! Ik vond het leuk om mee te doen!

Jolara zei

wat geweldig leuk ! Liefs Joyce

Jolara zei

wat geweldig leuk ! Liefs Joyce

Sandra zei

wat heb je prachtige kaarten ontvangen echt super en marjan gefeliciteerd met je mooie prijs
groetjes sandra