maandag 14 juni 2010

Nieuwe Digi stempeltjes bij Margriet Creatief!

Margriet heeft nieuwe digi-stempeltjes voor
Juffen & Meesters gemaakt en heeft mij gevraagd
of ik er voorbeeldjes mee wilde maken.
Nou, dat wilde ik wel, ik vind het zelfs een hele Eer
dat Margriet mij gevraagd heeft!
Dit zijn de creatie's die ik met Margriet's geweldige
digi-stempeltjes gemaakt heb!
.
Voor de Super Juf een notitieblokje met bij passend potlood!

Voor de Tofste Juf een zakje met ChocoTofs!


Voor de liefste Juffrouw van de Wereld een kaart met rozet!

Ze kan 'm met Trots dragen!

Dit zijn de digi-stempeltjes voor de Juf, er is ook een
setje voor de Meester.
De stempeltjes zijn slechts €1 per setje!
Kijk maar eens bij Margriet Creatief op haar site!
Ik vond het Super leuk om te doen en ben erg benieuwd
wat jullie van mijn creatie's vinden!
Bedankt voor het kijken!
.
Groetjes Marie-claire

16 opmerkingen:

Wendy ten Hove zei

Hoi Marie-Claire,

Wat een leuke stempels en super kaartjes heb je er mee gemaakt, heel leuke voorbeeldjes!! Die badge is erg grappig, kan ze zeker met trots dragen! Mooi,

Groetjes,
Wendy

Karin zei

Ik had het je al gemaild maar zeg het nog een keertje. Ik vind je creaties supergaaf. Leuk dat Margriet je heeft gevraagd.

Gr. Karin

Margriet Tournier zei

Ik had het al gezegd, maar hier ook nog maar een keer. Ik vind je creaties SUPER!! Heel hartelijk bedankt dat je mee wilde werken.

Groetjes,
Margriet

m@deliefjuh zei

ik vind het echt geweldig leuk geworden! top!

Sandra zei

wauw
je creatie's zijn stuk voor stuk prachtig geworden,
groetjes sandra

Monique zei

Wat een superleuke creaties heb je gemaakt! De Tofste juf versie ga ik liften denk ik, erg leuk!!

Marley zei

Prachtige stempels en ook hele mooie creaties!! xx Marley

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wauw wat gaaf en zo leuk gevonden, de tofste juf en dan in het zakje chocotof doen, je moet er maar op komen.
Ook leuk dat de andere kaart opgespeld kan worden.
Zeer mooie creaties.

Groetjes Jolande

Inge zei

Wat geweldig Marie Claire! Ik bedoel...dat je gevraagd bent...en wat je gemaakt hebt! Heel origineel en helemaal Marie-Claire:)

Marjan zei

Nou, SUPER zijn ze zeker, ben er echt weg van!!

Ik ben ook juf, zoals je weet en ik zou hiermee heel erg blij zijn!
Helaas heb ik onder mijn leerlingen en hun moeders niet van die attente creatievelingen.

Groetjes, Marjan

Durvina zei

Wat gaaf allemaal.

gr, Durvina

Nora zei

Proficiat Marie-Claire! Je hebt er iets mooi's van gemaakt, super!
Groetjes

Angèle zei

De stempels van Margriet zijn top en jouw creatie's ge.wel.dig!

Groetjes, Angèle

Anoniem zei

SUPER, Marie Claire !!!! Ik vind die rozet echt enorm leuk, wie weet ga ik die liften, want ook ik heb inmiddels deze gave stempeltjes !!
Groetjes Berdien

Angelique zei

Hallo Marie-Claire,

Wat heb je leuke dingen gemaakt met de stempels van Margriet. Je hebt me op leuke ideetjes gebracht en ik wil er zeker onze juffen er ook mee verrassen. Bedankt voor de inspiratie. Ik ben gelijk volger van je geworden.

Groetjes Angelique

Unknown zei

Dat is gaaf zeg en leuk dat je de voorbeelden mag maken....heb je ook heel mooi gedaan.
gr,Lean.