zondag 25 oktober 2009

Wreck this Journal

Een paar maandjes terug zag ik op verschillende blogs
het boek "Wreck This Journal"
ik vond het zo'n gaaf boek dat ik 'm ook wilde hebben.
Op het moment ben ik er niet zo mee bezig maar
wilde hier toch een paar foto's laten
zien wat ik al in het boek heb gedaan.
Wat vinden jullie ervan?
Fruitstickers sparen!

Met een scherp voorwerk een tekening maken,
ik heb het met een hobbymesje gedaan.


4 letterwoordjes!


Knauwen op deze pagina, lekker is anders,hahaha!



Groetjes Marie-claire


2 opmerkingen:

Ingrid zei

Zo'n boek is echt niks voor mij, maar het is leuk om te zien wat anderen ermee doen.

Ik las je opmerking op m'n blog over de Gift Card Holder Folder. Ik kan geen e-mailadres op je blog vinden, maar misschien kun je mij even mailen. Mijn e-mailadres vind je op m'n blog aan de linkerkant.

Anoniem zei

I agree with many points. But in some areas, I feel we need to be more aggressive. Just my opinion. Love ya. wedding dresses with lace sleeves Electronic Gadgets Louboutin Shoes Christian Louboutin Boots Bridal Wedding Dresses