woensdag 9 september 2009

Kim 10 jaar!!

Mijn oudste dochter Kim is maandag 7 september
10 jaar geworden!!
Als traktatie had ik portomoneetjes van Optimel en andere pakken gemaakt,
deze had ik bij Evi op haar blog gezien, in het portomoneetje had ik een waardebon
voor een ijsje gedaan, de traktatie was een succes!!







Na een drukke gezellige dag ging ik nog even een kijkje nemen op de site van Double Dutch om te kijken wie de challenge had gewonnen en wat zie ik tot mijn verbazing!!!
IK heb 'm gewonnen, kei leuk, doe je voor de eerste keer mee en dan win je ook nog ook!!


Groetjes Marie-claire

2 opmerkingen:

marije zei

wat een gaaf idee zeg! ik ga gelijk kijken hoe dat moet

Evi zei

Dat ziet er gezellig uit, al die portemonneetjes op een rij! Super leuk dat je ze gemaakt hebt! En wat een goed idee met die waardebon! Dat ga ik onthouden:)

Groetjes Evi